Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052617855 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Organisatieverandering is dagelijkse kost voor moderne managers. Maar daarmee is het nog geen gesneden koek. Welke emoties, belangen, dynamiek en dilemma's komt u tegen? Hoe herkent u deze en hoe gaat u er effectief mee om?De veranderprincipes in deel 1 geven antwoord op vragen als:- Hoe maakt u weerstand tot uw bondgenoot?- Welke aanpak vergt uw verandering en hoe maakt u daar een succes van?- Hoe bouwt u een sterk veranderteam rond uw persoonlijke talenten?Deel 2 bespreekt organisatieverandering per thema:- Het ontwikkelen van een effectieve en vitale strategie.- Leiden van een reorganisatie en het winnen van vertrouwen bij alle partijen.- De weg naar cultuurverandering vinden aan de hand van een kompas.Verbindend thema is hoe energie voor de verandering kan weglekken én is op te wekken. En hoe u dit als leidinggevende beïnvloedt. Het boek biedt vernieuwende inzichten, aanpakken, 'best practices' en checklists voor de verandermanager. De praktijktests en planningsformulieren completeren het tot een ideaal instrument voor zelfcoaching.Paul KloosterboerDrs. Paul Kloosterboer adviseert en begeleidt bij organisatieveranderingen en coacht leidinggevenden en professionals. In 2004 was hij winnaar van de Professionele Publicatie Prijs en genomineerde voor de Management Essayprijs voor bijdragen uit dit boek.