Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013066807 |
Zoals een timmerman zijn hamer heeft, hebt u als manager uw managementmodellen nodig. Theoretische kennis over het functioneren van de organisatie is immers een belangrijk instrument om de snelveranderende wereld binnen en buiten de organisatie beter te begrijpen.Managementmodellen voor strategie en kwaliteit biedt een overzicht van de meest gebruikte strategie- en kwaliteitsmodellen in Nederland. Met de scoringsmatrix kunt u bepalen welk model bij uw situatie past. Elk model heeft tevens verwijzingen naar gespecialiseerde boeken en internetsites.Het boek geeft antwoord op vragen als:Moet een model top-down of bottom up worden ingevoerd?Hoe lang mag het duren?Doen we het zelf of zoeken we externe ondersteuning?Moeten we sneller en flexibeler werken?Voldoen we aan alle wensen van onze klanten?Hoe presteren we ten opzichte van de concurrentie?Managementmodellen voor strategie en kwaliteit vervult dus een gidsfunctie, waarmee u kunt kijken, vergelijken en kiezen welk managementmodel het best bij u past.