Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789027469731 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
De race gaat over de vraag hoe we onze concurrentiepositie kunnen verbeteren. Ook al lijkt er nu nog geen vuiltje aan de lucht, altijd bestaat het gevaar dat onze concurrentiepositie verslechtert¿en in een hoog tempo als we niet oppassen. Het is dus zaak alert te blijven.De race sluit aan bij het befaamde boek van Eli Goldratt: Het doel. Het daarin gehanteerde produktiebesturingssysteem wordt in De race verder uitgewerkt. Aan de orde komen aspecten als logistiek, flexibele produktiesystemen, kostprijsdenken, kwaliteitsdenken, voorraadvermindering en levertijden.De race is net als Het doel een ongewoon boek. De kern van de boodschap kan snel worden opgepikt door een blik te werpen op de rechterpagina¿s met circa 70 schema¿s en afbeeldingen. De tekst verschaft onder andere via ingenieuze metaforen in de te verbeteren produktieprocessen.Eliyahu M. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune een ¿goeroe van de industrie¿ genoemd, en Business Week noemde hem een ¿genie¿.